Huvudet fullt

Av snor! Låter fräscht eller hur.Jag var hemma från jobbet igår.Orkade bara inte vara där.Idag var jag där pga ett viktigt möte.Denna förkylning/influensa eller vad det nu är är lömsk.Ena stunden är jag relativt pigg för att i nästa stund däcka totalt.Fick lägga mig idag efter jobbet och somnade tvärt.Sov i en halvtimme.

Har tagit tempen idag också med rätt termometer :). Hade absolut ingen feber.Men man kan känna sig krasslig ändå.Det mest positiva i vår vardag idag är en uppäten semla.Vi har tillsammans beslutat oss för att åter ge oss in i Gi djungeln.Jag mår hur mycket bättre som helst i magen utan socker men! Lite fusk med en fluffig semla med en massa grädde var toppen.Grädde är Gi 🙂

p10100031

Elias för några år sedan (2004) med goda semle rester i ansiktet.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Huvudet fullt

  1. Eva skriver:

    Halloj
    Det var länge sen! Jag har varit lite osynlig på nätet själv ett tag. Haft för mycket på jobbet men har börjat blogga sen i somras :=)
    Det är ju så kul!
    Har letat efter dig och hittade dig till slut och jag blev så glad när jag hittade dig.
    Är det okay om jag lägger till dig igen bland mina länkar?
    kram eva (fd http://www.evaswebb.se/klippa)

  2. Marion skriver:

    Hej babe!
    Är här i ditt nya hem; mysigt!!
    krami

  3. Tesstamente skriver:

    Så gullig:-) PÅminner om mig när jag äter semla, hehe!

  4. Lillo skriver:

    Dom säger ju att årets influensa är värre än vanligt. Krya på dig och vila ut dig ordentligt. Semla är gott! 🙂

Kommentera

