Rosdoftande mormor prutt

Jag har idag varit med min underbara familj.Lina har färgat min utväxt.Jag är henne evigt tacksam.Innan hårfärgningen så ”råkade” jag fisa lite.Melker som är dryga två år och en väldigt doftkänslig kille (han kräks lätt) såg brydd ut.Men jag talade om att mormors fisar luktar rosor.Frågar du nu Mecki vad mormor luktar svarar han genast rosor 🙂 Frågar du vad mamma Lina luktar svara han – Fis!

Natten som var sov jag nästan ingenting så nu ska jag lägga mig och lyssna på avslappning.Efter det väntar ett skivstång konditions pass på 75 min.Att vakna kl 03.00 och vara så klarvaken som man bara kan bli och sedan somna om strax innan06.00 då klockan strax ringer är ingen hit. Jag ser rent slut ut.Det fixas lätt med en powernap.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i dans, Familjen, Friskis & Svettis, sömn, skivstång, träning. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Rosdoftande mormor prutt

  1. Mia skriver:

    Klart dina fisar luktar rosor. Det gör mina också! En smekande bris av daggstänkta rosor 😀

    Lapptoppen kostade 7000:- på Siba – och då var den ändå nedsatt med 1000 spänn. Eller – det påstod dom iallafall. sen får jag för mej att dom skriver så på prislappen bara för att lura dumkärringar som jag att det är billigare, och dumkärring som man är går man ju på det… 🙂

    Dansa lite hulahula för Robban och vifta lite extra med ögonfransarna så kanske han sponsrar sin snygga fru med en ny lapptopp. ;P

  2. gottablandat skriver:

    hahahha vad härligt med rosaluktande pruttar 🙂 underbara unge!!

  3. Lillo skriver:

    Självklart luktar dina rosor, preciiis vad jag alltid misstänkt, mina luktar hallon *s*

  4. Maria skriver:

    Nej….att vakna/somna så är plågeri. Hua!
    Kram

Kommentera

