Lättrörd

Jag är så trött på att inte få kunna sova mit i natten.Jag blir sjuk av för lite sömn.Jag är lättrörd såsom få också.Sitter här och tårarna bara flödar när jag läser om Marcus Birro hans Jonna och deras son.Äntligen fick de sitt hett efterlängtade barn.

Idag när jag kommer hem ska jag sova.Ska knö ner mig under täcket och snarka gott i minst tio minuter.Sådan är jag.Jag sover sällan länge dagtid.Förresten så var jag på Afron igår.Mådde mycket bättre på eftermiddagen och hade en bil som var fullastad av vänner som verkligen var hur nöjda som helst.Nu är vi fem st som åker varje torsdag 🙂

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i afro, Dagar, sömn, träning. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Lättrörd

  1. Marion skriver:

    Afro är underbart!! Hrligt och floigt på något sätt!
    Har utmanat dig hos mig!!
    Puss

  2. lynx skriver:

    Kul att du kom iväg ändå. Och vad skoj med ett helt gäng som tränar ihop. Vi är två som åker tillsammans. Mycket roligare än att åka själv.
    Har svarat dig i min blogg också.

    Kram!

  3. Lena skriver:

    Skönt att du blev bättre och kom iväg på afron.
    Om afron har jag bara läst om hos dg,har aldrig sett eller hört det innan. Fast stelbenta jag ska nog undvika sådant 😛

    Ha en skön helg gumman!
    Kramas länge

Kommentera

