Toksovit

Vi var till Akademiska igår igen jag & Lina.Vi åkte på morgonen för att närvara när ronden kom. Vi ville att mamma hade sällskap och stöd när de kom med provsvaren.Än så länge var inte alla svar klara men det lät mera hoppfullt än dagen innan.

När jag kom hem somnade jag en stund.Sedan for jag och Robban upp och städade mamsens lägenhet.Innan nio igår kväll låg jag nerbäddad.Innan tio sov jag och har sovit som en klubbad oxe. Idag hoppas vi på att alla prover och röntgen plåtar är analyserade.Mamma blir nog på sjukhuset hela helgen.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Familjen. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Toksovit

  1. Snusan skriver:

    Håller tummarna för att din mamma blir bättre. Det är ju jättejobbigt när ens föräldrar är dåliga. 😦
    Kramar!

  2. Jumo skriver:

    Akademsika?? hehehehe…. Kram

  3. Carola skriver:

    Tänker på dig nu massor, ni finns i mina tankar/böner!
    KRAM

  4. AnnaSv skriver:

    Jag tänker på dig!!!

    Styrkekramar,
    AnnaSv

  5. Ingela skriver:

    Tänker på dig!
    Hoppas helgen blir bra!
    Kram

Kommentera

