Nu så är det bestämt

Att jag ska gå instruktörsutbildning i afrodans. Jag har velat i det längsta då jag ibland tappar tron på mig själv. Men det är klart jag kan! Lördagen 28:e ska jag på första kurstillfället i Uppsala.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i afro, Dagar, dans, träning. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Nu så är det bestämt

  1. Finna skriver:

    Men va kul!!! Lycka till!!!

  2. Cissi skriver:

    Tappa inte tron! Jag skulle älska att testa aftodans om du var ledaren! Du kommer att bli toppen! (vilket du redan är iofs)

  3. Susanne skriver:

    Vad häftigt!! Klart du kan! 😀

  4. gottablandat skriver:

    ååå vad häftigt gumman, kommer passa dig som handsken!!!

  5. Sofia skriver:

    Cool grej! Kan tänka mig att det är skitkul 🙂
    Kram.

Kommentera

