Påfyllning

Har jag fått av positiv energi och inget annat ;). Jag blev hämtad igår vid halv fem och sedan for vi till Åkersberga för att umgås,skratta och ha det bra. En del av oss har känt varandra sedan lekis.Vi är alla i samma ålder. Vi var 5 st och vi är 4 som har barn födda 1983.Jag är den enda med barnbarn.

Vi åt jättegod mat.Drack jätte gott vin.Fick en underbar paj till kaffet och värdinnan hade köpt Polly samt M&M.Jag fullkomligt älskar Polly och M&M. På förmiddagen åkte vi hemåt och timmarna gick alldeles för fort.Jag kom hem och gjorde i ordningen en lunch med wok på scampi.Somnade som ett stök och sov i en och en halvtimme.Sov lite dåligt i natt.

Robban och jag tog en prommis med Molte,handlade mat och nu ska vi äta sushi samt se på mello.Jag är så oerhört glad över att ha mina fina vänner som jag växt upp med.Allt blir så enkelt och naturligt när vi ses.Samtidigt så satt vi och pratade om livets allvar med våra föräldrar som idag börjar bli skröppliga.

Vi är inte 25 längre.Men vi är kloka,vackra kvinnor med mycket erfarenhet i bagaget.Mycket kärlek och gemenskap i livet. Vi ska värna om varandra.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Påfyllning

  1. AnnaSv skriver:

    Åh, vad du är värd en härlig kväll i gott sällskap! Roligt att ni hållt kontakten!

    Sköt om dig!

    Kram,
    AnnaSv

  2. Finna skriver:

    Va härligt det låter, såna vänner är guld värda! KRAM!!

  3. Snusan skriver:

    Härligt med såna vänner!
    Tack för din grattishälsning! 🙂
    Kramar!

  4. Jumo skriver:

    Men när ska du uppa då??
    Sitter du bara o slappar i soffan?

    // Kramar J

Kommentera

