Bio kväll

Idag skulle vi varit barnvakt då Lina & Olle skulle på bion – Män som hatar kvinnor. Tyvärr så blev Elliot magsjuk så vi köper biljetterna och far till Uppsala. Jag har inte varit på bio på evigheter.

Igår var jag på afro passet.Imorgon kl 08.00 ska jag hämta en liten tjej som också ska gå instruktörsutbildningen.Tillsammans far vi sedan till Uppsala igen. Kl 09.00 kör vi ett stenhårt pass och sedan utbildas vi i några timmar.Vi kommer att få hemläxa. Vi ska öva hemma . Jag har en plan! Jag ska öva med min man.Han är stel som ett kylskåp. Han kommer att älska mig :). Mina kollegor på arbetet ligger illa till de med.Eller, jag ska säga att de ligger bra till.Det är himla bra träning.

Nu har jag precis kommit in efter en prommis i nysnön med Moltas.Det finns ingen ände på snöandet.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i afro, Dagar, Djuren, Familjen, Film. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Bio kväll

  1. Jumo skriver:

    Ska du öva afro med Robban??? 🙂 🙂
    fan det måste jag få se, kan du få honom att ta på sig en sån där afroperuk som bröderna fluff har oxå?? hehehe…

  2. lynx skriver:

    Jag önskar att jag bodde närmare så jag fick träna afro med dig. 🙂
    Igår fick jag för att jag gnällt att det alltid är samma steg. Jisses vilket svettigt pass. Mycket rumpa och lår. Röd som en tomat var jag trots att jag försökte fuska.
    Kul med bio! Minns inte ens vilken film jag såg på bio sist.

    Kram!

  3. Sofia skriver:

    Vad tyckte du om filmen? Jag har inte sett den än.
    Kram 🙂

  4. Mischy/Eva skriver:

    Undrade just idag hur många fler flingor det finns till oss. Snö över allt.
    Bio är skoj.

    Kram

Kommentera

