Akut utryckning

På måndag morgon.Kl 07.00 kom det ett sms.Jag hade glömt stänga av luren.Lina behövde hjälp.Hon har fått kräksjukan.Jag skjutsade Elias till Fritids.Eftersom jag redan var pigg och alert så tog Molte och jag en långprommis i rask takt.Nu har jag intagit havregrynsgröt och ska strax träna afro innan duschen.

Efter jobbet idag ska jag på måbra möte i Herräng.Jag gör verkligen måbra grejor och kämpar varje dag med mig själv.Jag har en förmåga att bli oerhört stressad och nervös över nya saker.Afron ger mig verkligen hybris men jag KAN!!! Jag vill inte gå rädd igenom mitt liv.

Jag har på nära håll sett och ser dagligen vad rädslor gör med oss människor.Lev i kärlek min vänner.Skit i rädslorna.Lätt att säga ,svårt att leva efter men ack så viktigt.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i afro, Dagar, Djuren, hund, kärlek. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Akut utryckning

  1. Jumo skriver:

    Huomenta!! ha en bra dag…. 🙂
    Här ska det pluggas, tänkte dock bryta av dagen med ett träningspass vid 11! Hej hopp………// J

  2. Eva skriver:

    Tycker så synd om din dotter, att det där skiten inte bara kan ta och försvinna.
    Kram

Kommentera

