Grattis Världens bästa Maritha.

  happybirthdayballoons1 

Idag ska jag alltså iväg och fika hos henne.Men först jobb,jobb,jobb.

Igår satt Cicci och jag här hemme och delade på en pizza och drack lite rödtjut.Vi intog även ett par longdrinks .Till dessert hade jag köpt Brie ost med mera rödtjut och vindruvor.Allt detta ska uttalas med fransk accent.Till kaffet hade vi Riesenkolor 🙂

Min mage gillar inte den blandningen som jag petade in i den så idag ser jag havande ut.Jag sväller som en ballong av socker och alkohol.För att inte tala om pizzan?Men det var/är det värt ibland.

Idag kommer min make hem.Jag saknar honom väldans mycket nu.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar, mat, Vänner, Vänskap. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Grattis Världens bästa Maritha.

  1. Snusan skriver:

    Låter underbart gott det där. 🙂

Kommentera

