Liten bild och text

afrojag

Så här ser jag ut i aktion.Lina har fotat 🙂 Tack, Lina för dina jättefina ord om mig i din blogg. Jag blir oerhört glad och stolt.Puss!! Älskar dig också.

Just nu är jag jätteorolig för Moltas har hög feber.Verkligen hög.Vi avvaktar till imorgon.Är han inte bättre far vi till veterinären.Det är jobbigt när djuren är sjuka.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i afro, Dagar, dans, familj, hund, kärlek, Vänner. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Liten bild och text

  1. Susanne skriver:

    Vad COOL du ser ut! 🙂 Jag vill ÅXÅ!

    Hoppas Moltas blir bättre!

    KramKram!

  2. Cia skriver:

    Ja vår lilla Pymp var hos veterianären i veckan… Vi var rädda att det skulle vara väldigt allvarligt. Nu sa de att det inte var det men att det var bra att vi kom in.

  3. Milo skriver:

    Det är hur kul som helst att skriva nu ju!!!! =) =) Går så fort, och bara klick, så är det uppe! 🙂
    Puss å kram =)

  4. Morsan skriver:

    Wiihiiii…..

    Way to go babyy 😉

    PUSSS

  5. Marion skriver:

    Underbar bild på dig stumpan!! man längtar ju till att dansa med dig! 😀
    NU har jag uppat!
    Puss

Kommentera

