Laddar

För ett dygn ombord på Cinderella.Maken hotar med ballongdansen inför tevekameran.Varsågod,säger jag.Jag kommer inte vara i närheten.Kameran är annars med för fotografering av Fagervall.Min mor tokälskar Markus.Nu är det ju inte bara min mamma som gör det utan många andra kvinnor också.Hela fartyget är fullbokat.Inte en hytt ledig.Vi lär få trängas på dansgolvet.Den enda gången Robban dansar är när han fått i sig ett par whiskey.Men nu är det så att kan Magnus i Let´s dance så borde även maken kunna lära sig.Bättre sent än aldrig.

Om jag mutar honom med att han slipper lära sig afro och istället lär sig bugg??Då kanske han mjuknar.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar, dans, familj. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Laddar

  1. Cia skriver:

    Hmmm varför inte nöja dig med gammal hederlig tryckare… Ingen idé att överdriva 😉

Kommentera

