Dagen efter kvällen före.

Jag har haft det hur bra som helst.Jag har även kommit ill insikt:

1. Jag kräver en treo,en lång dusch,en vila,mycket kärlek och en whiskey samt en bastant frukost för att inte dö i baksmälla. Annat var de när jag 20.Då räckte det med en liter mjölk.Sen var jag fit for fight.

2.Vad är det med dagens ungdom? De har ju inga kläder på sig! Jag satt och studerade de unga flickorna på båten.Är det ett brett bälte eller kort kjol/klänning de har.Skillnaden är hårfin.Inget lämnades över till fantasin.Jag konstaterar att:Jag börjar bli tant.Hade själv klänning (ej muskort men lagom kort.) samt svarta tights och stövar.Var/är skit snygg.

3.Jag har sett Markus fagervalls mage. Den var fin. Jag mådde bra.

4. Att headbanga vid min ålder kan ge whiplash skador och nackvärk dagen efter. Om ni mot förmodan ser en förfriskad dam som headbangar och gör hårdrockstecken på teve 5 så kan det vara jag. ”Hjälp”

5.Min man kan dansa allt efter ett visst alkoholintag.Och jag kan föra honom över golvet. Igår behövde jag inte föra.Det var så trångt på golvet så stod vi bara stilla så fördes vi framåt av folkhopen.

6. Har lärt mig att man kan operera in en pump i kroppen som hjälper oppen,snoppen.Karln som berättade om att han opererat in en pump var glad och jag trodde han pratade om hjärtat??? Hjärta = pump.

7. Jag är jätte trött även idag.Allt har varit till belåtenhet utom att de slarvstädat vår hytt.Vi hittade en gammal tubsocka och en skitig toalett.Men vem är i hytten på kryssning? Jo, jag 🙂 Jag sov från 02.00 till 08.00.Vi har ätit massor,druckit mängder och njutit av livet. Nu säger jag Godnatt.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Dagen efter kvällen före.

  1. Snusan skriver:

    Ja vad är det med dagens ungdom. Ujujuj.
    Hihi! Headbanga gör ju skitont! 😛 Men ibland får man en sån otrooolig lust att göra det. Undrar varför… 🙂
    Låter som en kul tripp!
    KramKram!

  2. Lillo skriver:

    Du är för härlig *s* Jag måste nog börja hänga framför tv5 nu :))) Kram!

  3. AnnaSv skriver:

    vilket underbart inlägg! =)

  4. Helena Halling skriver:

    Åh jag blir sååå sugen på at vara med.. min tur kommer dock den 3 april,Då åker jag med jobbet. Vi är fyra tjejer och 30 killar” militärer””mums :-))))

  5. Tesstamente skriver:

    Hahaha, roligt huvud du har:-D

  6. Finna skriver:

    Haha, verkar som ni hade superkul!! 😀

  7. Emma skriver:

    Låter som en underbar resa! haha 🙂 Puss o kram

Kommentera

