Om jag skriver

Markus Fagervall i min blogg så är det tydligen många som hittar hit.Kanske ska jag skriva hans namn varje dag ? FREDAG,morgon prommis avklarad,ska ner och kika på nya skor *LER BRETT*. Jobbar eftermiddag och ska bara vara i helgen.Det var vårlikt ute och hundskit överallt.

Jag är hundägare.Det är mitt anvsar att plocka upp Moltas äckliga högar efter honom.Om han skenar långt ut på ett gärde så skenar jag ju naturligtvis inte efter men skiter han i vägkanten så är jag där direkt.Det är inte roligt för någon att kliva i och se dessa högar.Hur tänker man när man lämnar en varm blaffa efter sig mitt på trottoaren.Förmodligen tänker personen i fråga inte alls.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar, Djuren, hund. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Om jag skriver

  1. Lotta skriver:

    bra talat gummsegums!! finns ju INGET äckligare än att trampa i hundskit.. hela dagen e ju förstörd sen!!
    ha en urmysig helg i solen!!!kraaaaaaaaaaaam

  2. Lotta skriver:

    och du.. jag tittar in öven om du inte skriver Markus Fagervall 😉

  3. Cia skriver:

    Va springer du inte ut på åkrar och jagar hundskit? 😉

    Minns hur vidrigt det var när jag bodde i Paris FAST de har hundskitsdammsugare som åker runt och rensar gatorna + att man får böter om man inte tar hand om eländet.

    Hjälper till lite: Markus Fagervall, Markus Fagervall, Markus Fagervall 😉

  4. Mia skriver:

    Markus Fagervall? Nä, skriv Daniel Westling, då jädrar lär du får besökare! 😉

    Önskar dig en underbar helg Anne!

Kommentera

