Bild dags.

sko_091

Här är de skorna jag skrev om tidigare.Igår hamnade de av en händelse hemma hos mig.Nu är jag fin till sommaren.

anne_kryssning2

Här är Asta själv på Cinderella.Lite kul kamera vinkel då handen ser ut att tillhöra Magnus Samuelsson.Ser ni vad vindögd jag är? Och här hade festen bara börjat 🙂 Mobil bilder,inte så bra kvalité men bilder.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Bild dags.

  1. Susanne skriver:

    Hallå pinglan! Du är ju skitsnygg!! 😉

  2. Finna skriver:

    Snygga skor och snygg du var på kryssningen!! KRAM!!

  3. ballonsaft skriver:

    Hej snyggfia!
    Ja visst är det jobbigt att lipa åt allt precis hela tiden – man är ju pinsam för f*n! 😀

    Sketsnygga dojjor! Tänk att det snart är vår och sommar igen så man får packa ner alla trista vinterkläder och ta fram lite mer färgglatt och luftigt. Tjohoo!

    KramKram!

  4. Snusan skriver:

    Skorna är åxå snygga. Perfekt till sommaren. 🙂 Jag längtar tills jag kan få på mig lite snygga sandaler…
    Kraam!

Kommentera

