Tanter med korsett

Har jag hört talas om men att jag skulle bli en sådan idag hade jag inte en aning om.Inte en sådan där flashig sexig korsett som man ser i underklädesbilagor .Nej, här kör vi rediga mörkblå saker som spänner åt kring rygg och höfter.Och det är hur SKÖNT som helst. Tack, Cicci för lånet.Min rygg behövde detta.

Om en liten minut ska jag fara ner och lämna tillbaka skorna jag köpte i fredags.Jag vill inte ha dem.De är lite för hårda och ändå inte riktigt jag.Ska man betala 600:- ska de kännas helt 100. Den skoaffären har massa fint så vi får se vad som hamnar i garderoben.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tanter med korsett

  1. Cia skriver:

    Jamen korsetter ska vara hårda, stödjande och formande.

    Men det betyder ju inte att de inte kan vara snygga, fast medicinska korsetter vet jag förståss inte hur de ser ut. Äkta metallbenade är i alla fall galet vackra och obekväma 😉

  2. gottablandat skriver:

    de gör du rätt i att länmna tillbaka dom, har man betalt så mkt ska de minsann vara sköna!
    ha en bra dag gumman!!!

Kommentera

