Rullsand 2009 och naprapat idag……

Om en månad är det tänkt att vi ska upp med vår gamla häck till husvagn.Om en månad ska hon stå på plats och förtältet ska upp. Det är en meter snö uppe i södra norrland och imorse hade vi -10 grader. De låter lovande. Det brukar dock fixa sig. I värsta fall får vi åka upp och skotta lite.

Jag bloggar idag från mitt arbete.Det är lugnt så jag passar på. Idag efter jobbet ska jag till naprapaten.Jag ska utsättas för något som jag bävar lite för.Jag måste klä av mig allt utom trosor och behå igen.Sedan ska jag vridas,vändas,bändas och knådas på. Tänk om jag råkar fisa??? Kanske bäst att skippa lucnhen men då drabbas jag utav blodsockerfall.Då får naprapaten ta hand om en halvnaken, avsvimmad person. Jag vet att jag skrivit om det förut att mina tuttar ramlar ur behån när jag ligger på sida hos där på britsen.Jag kanske kan tejpa fast de i behån på nåt sätt??? Tips någon??  =) Hur som helst, wish me luck! Snart kan jag träna och dansa igen.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Rullsand 2009 och naprapat idag……

  1. Cia skriver:

    Hmm har du fått hjälp av någon proffsig BH tant? Så kanske du slipper oroa dig. Går man och shoppar lyx BH så brukar det finnas experthjälp.

  2. Mischy/Eva skriver:

    Fniss, tutt- och fischock tidningarna kommer svärma som bin. 😉
    Hur är det med din mamma nu? Min stackars mamma är på röntgen just nu. Hur dom fick i henne 1½ liter kontrast är för mig en gåta. 1 dl vatten sen brukar hon nobba. Vin går bättre 😉 kanske det dom börjat med på sjukan. haha. Usch oroligt är det.

    Prrrrrrruuuuutttttt hahaha

  3. emma skriver:

    Hahaha, det där med fisar är ett dilemma när de ska hålla på och trycka och vrida…

    Men dra på dig en sport topp! 🙂
    Kram

Kommentera

