Slappröv och vila

Jag känner mig som en slappröv när jag inte tränat på ett tag. Besöket hos Naprapaten gick utmärkt igår.Jag vred och vändes på åt alla möjliga och omöjliga håll.Korsbenet satt fast som bara den.Han fick loss det och jag har mindre smärtor.Fick en förklaring på hur det kan göra ont till fotsulan från höften.Tuttarna höll sig på plats och dessutom fick min man hemuppgifter.Jag hade med mig det till honom.Han ska massera mina lår.Han ser inte ledsen ut när jag säger det?

Jag ska också lägga mig på köksbordet på mage.Jag ska ha ena foten i golvet och det andra benet ska min make dra så att hälen går mot rumpan dvs stretching.Han ser inte ledsen ut då heller. Min man gläds åt det lilla 🙂 Han gillar nog naprapaten tror jag.

Idag tänkte jag mig en tur till Uppsla.Imorgon kommer terroristerna och ska sova här till lördag.Vi /jag har de här till lördag kväll. Elliot har bestämt fredags middag.Vi ska äta blodpudding med lingonsylt.Jag funderar stilla om det passar till rödvin? Elliot vill även ha pizzasallad med lingonsylt.Alltså vitkål med lingonsylt. Det blir en billig fredagsmiddag. Min man flyr hemmet på lördagen då han ska hjälpa min bror med flytten.Inte då heller ser min man ledsen ut.Han flyttar mycket hellre än barnvaktar, Karlar…..

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar, Familjen. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Slappröv och vila

  1. Jumo skriver:

    Inte manligt alls utan snarare klokt…. 🙂

  2. Cia skriver:

    Ohhhh din man har det bra han…
    Vet han om det?

  3. Mischy/Eva skriver:

    Fniss. Nu har jag röstat på din tös.

    Kram

Kommentera

