Sköna Söndag

grabbarna_grusHar det varit idag.Eftersom naprapaten sa åt mig att cykla för att rädda menisken så cyklade jag länge imorse.På tungt motstånd.Fick maken med mig också.Vi har båda två sovit skönt inatt efter hans flytt  och mitt barnvakteri.Ovan ser ni grabbarna grus i aktion.

Killarna var med mig på ett danspass på Friskis som hade nonstop dag i sporthallen.En hel dag med en massa roliga gympa pass.De skötte sig exemplariskt tills de försvann.I sporthallen stod ett bord fullt med frukt,godis och juice.De hade försett sig med frukt & godis och gömde sig för att äta.Frestelsen blev för stor :). Trion var med mormor och gympade jätte duktigt.De fick ballonger för sin prestation av en tjej.

blot_moltas

Moltas har idag lekt med sin fästmö Molly. Han var så skitig efter den stunden så jag fick hjälp av Mollys matte att duscha av honom innan hemgång.Varje gång jag ska fota min hund ser han strykrädd ut.

sushi2

Sushi,sushi,sushi.Jag älskar denna maträtt.Min man har blivit en otrolig mästare på att göra det själv.Min uppgift bestå rav att äta upp maten.Jag har idag ätit minst tio bitar till middag och jag har imorgon det i min matlåda.Måndagen är räddad.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i familj, Friskis & Svettis, hund, sömn. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Sköna Söndag

  1. Cia skriver:

    Min ofrivillige sambo M trotsade kylan och cyklade 5 mil ute!
    Ja han är galen. Jag längtar dock till vädret tillåter att även jag ger mig ut på min cykel.

    Sushi… Ja nu har det blivit två ggr i veckan den senaste månaden. Jag kommer in i perioder då jag inte är sugen på lunch… men då funkar nästan alltid sushi.

  2. Linda skriver:

    Haha! Jessie ser också alltid strykrädd ut när jag ska fota henne! Jag fattar inte alls varför. Min kamera är ju inte farlig. 😀

    Kram!

  3. Finna skriver:

    Mmm, sushi!! Åt hemmagjord i lördags, hur gott som helst!!

  4. Linda skriver:

    Mmmm… sushi…. Satt precis och planerade påskens middag.. sushi måste det bli en av dagarna. och som tur är är jag världsbäst på att göra sushi! haha…

Kommentera

