Choklad gör mig glad

faberge

Det här ägget fullt med choklad (typ Lindtkulor) fick jag av min man igår. Bara ändå sådär.Det är härligt.Det resulterade i att jag efter ett stenhårt afropass mofflade in stora,goda chokladkulor.

Till saken hör att jag inte kan öppna detta ägg själv.Locket sitter som gjutet och jag har inte den kraften.Det här ägget kommer med andra ord räcka ett tag.Om jag inte bryter mig in i det.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i afro, choklad, Dagar, kärlek. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Choklad gör mig glad

  1. Cia skriver:

    Väldigt fin och vuxet ägg… Det kan stå framme och pryda sin plats… Bästa tänkbara godis också…

    Jag frågade om maken hade en aning om hur bra han har det… Nu frågar jag om du vet det ;-)?

  2. Mischy/Eva skriver:

    Vilket vackert ägg. Å vad jag blev avvis nu. Sista gången jag fick en påskpresent det var nog när hjulet uppfanns. *asg*

    Kram på dig och ha en skön helg.

  3. Marion skriver:

    Ååååh! Vilken gullig man du har! Vet du att jag kände igen mig när de sände från Sandvik i Gimo häromdagen på ABC: Där gick vi ju! 😀
    Pöss

  4. annah skriver:

    Det kanske inte är så dumt. Vore nåt för mig… som alltid äter upp allt direkt!

  5. Byggarn skriver:

    Njut av choklad och vårsolen nu!!!

  6. ballonsaft skriver:

    Ååå vilket fint ägg!
    Får jag skicka min gubbe på kurs hos din? ;P
    Kraam!

Kommentera

