Svettig och trött

Men relativt nöjd.Jag har fått problem med höger knä.Min menisk börjar på att bli sliten och trött.Jag behöver motarbetameniskskadetips. Att sluta träna är omöjligt.Jag behöver träningen för att må bra i kropp och knopp.Rena rehabiliteringen att köra ett pass.Jag har precis dansat afro med några vänner.

Som det är nu så knakar det och brakar,det låser sig lite och knäpper som till när det lossnar i knäet.Det gör som ont ibland.Min svärson är så snäll så jag ska få låna deras spinning cykel och cykla på i vardagsrummet. 20 – 30 minuter på den om dagen ska vara bra.Det sa min naprapat. Jag glömmer som bort att kroppen inte är 25.

Igår när jag tvättat allt jag kom över så skrattade jag mest hela kvällen.Jag hade ett samtal med min vän Maritha om krämpor.Vi börjar låta som gamla tanter i luren.Det är knän och tänder och ryggar osv. Men så länge vi kan skratta åt det så är det helt ok. Att vi sedan är lätt förvirrade emellanåt det bjuder vi på.

En fasa jag har på mitt jobb angående förvirring är att jag en dag i telefonen ska tacka kunden och säga tack för ett trevligt samlag istället för samtal.Det mina vänner hoppas jag aldrig sker.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i afro, Dagar, dans, träning, Vänner. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Svettig och trött

  1. Marion skriver:

    AJAJAJAJAJ!!! Ta det lugnt!! Det gjorde INTE jag när jag fick oprerea menisken två gånger. Tränade trots smärta och PANG sa det!
    Ta det lugnt!
    Puss i påsk

  2. Lillo skriver:

    Ojojajaj, inte kul med öm knä, hm, kanske finns det nånslags stödmojäng att köpa? Tat lugnt, så du inte går sönder.
    Men vet du Anne, min spamfilter hade ätit upp dina kommentarer! En annan Anne skrev att hennes kommentarer försvann och när jag började undersöka saken så hittade jag dina och hennes i spamfiltrets gap… den gillar er Anneor uppenbarligen *s* Nu har jag blippat och bluppat och nu tror jag att kommentarer även från er kommer dit dom ska. Tack för dina ord! Förresten, jag hittade en text som fick mig att bryta ihop i skrattanfall, och jag är nästan säker att den faller dig i smaken också. Kommer på mailen om en stund, ska bara leta reda på den först *s* Hyvää pääsiäistä!

  3. Hej Faster:). Jag saknar dig mycket 🙂

  4. Cia skriver:

    Hmmm min kropp var inte 25 ens när jag var 25

Kommentera

