Fotosession

minimeDenna unge man sov med mustasch inatt.Enligt sin mor såg han ut som en Borat minime.

melker_april09

Idag var han här och såg ut som Melker brukar göra 🙂

moltas_fastmo1

Moltes flickvän var här idag.Mest hela dagen.

molte_april09

Moltas var glad.

moltas-molly1april

De ville gärna ha samma pinne.

friends_moltemolly

Men Molte är en sann gentleman.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Barnbarn, hund. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Fotosession

  1. Susanne skriver:

    Mysiga bilder! 🙂

  2. Lillo skriver:

    Det var ett gäng tjusiga påskkärringar du hade på besök 🙂 Och Moltas med fästmö har fina också. Halihali!

  3. Cia skriver:

    Shit den där ”Boratungen” är så söt. Märkväl att jag inte tycker om barn även om jag önskade jag fått egna. ”Mina barn och andras ungar” heter det ju 😉

    Hundar går däremot alltid hem även när de inte är så söta som lillBorat. Berner Sennen var min drömvovve länge sen blev jag ju kissefierad och nu är jag katthårig jämt. Molte är en riktig gentleman… Det håller jag med om.

  4. Mia skriver:

    Många sötmufflar i din blogg idag! 🙂

    Har ni fått skumpa HD?! Nu blev jag lite avis. Fast – det får nog bli liiite varmare först. Men vet du? Jag duschade UTOMHUS igår!! Jag borde få bragdguld för det. 😀
    Puss på’se hjärtat!

Kommentera

