Skönt trött

Jag är sådär skönt trött som jag kan bli efter en hektiskt lång dag.Jobb,barnvakt,hundprommis,skivstångsträning,middag och nu krasch!Kroppen känns tung,varm och seg.Jag ska snart duscha,lägga mig i min renbäddade säng och sova.

Min man är en ängel.Han har köpt nya däck till min cykel och fixat den.Nu studsar den inte fram längre.Nu kan jag njuta av att cykla igen.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Skönt trött

  1. Cia skriver:

    Ja jäklar vad sånt är viktigt… med myscykling. Fast damcykel låter trevligt för att man sitter upprätt och hemskt för att den är onödigt tung 😉

    Själv har jag träningskänning i musklerna efter helgen cykling. Jag är usel på träningsvärk, men längtar i alla fall på att få cykla.

    Har tagit ett Lush-bad med M idag. Det är livskvalitet det.

Kommentera

