Sådär ja…..

Ett litet livstecken ifrån mig. Jag har det relativt bra.Vi snickrar på en ny altan.Jag ljuger. Jag målar utemöbler min man snickrar.Jag är inte så intresserad utav att snickra.Jag har gamla utemöbler som är blåa,vackert dalablåa.Nu blir de vackert vita.Till det ska jag ha vackra mörkröda dynor,röda pelargoner och vita pelargoner samt en massa annat vackert.Jag är inne på att sköta piffet.Maken får agera ”Byggare Bob”.Nu är det dags för mig att hämta de 3 små terroristerna.De ska äntra vårat hem i dryga timmen.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Barnbarn, Dagar. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Sådär ja…..

  1. Cia skriver:

    Ohhh vad mysigt det låter.

    Jag vill också piffa… Men min ynkliga balkong är inte piffvänlig. Den är för liten och för varm. 😦

    Oj vad jag längtar efter att ha ett fast eget hem att piffa till hela vägen!

  2. gottablandat skriver:

    låter superfint med nymålade vita möbler!! kram gumman!!

  3. Marion skriver:

    Låter underbart!!
    Puss

Kommentera

