Sömnbrist

På högnivå. Jag sover jätte dåligt just nu. Vaknar kl 03.15 ca .Somnar i bästa fall om vid 05.30.Varannan dag ringer klockan 06.00. Idag sov jag sedan till halv nio.Min man var nära döden inatt.Hur fan kan en mäniska låta så illa??? Jag var seriöst inne på skilda sovrum .Kanske mera spännande så.Man kan knacka i väggen och höra om den andra vill ha sällskap.
Nu har jag vakat i tre nätter så det känns i ksopp och själ.Konstigt nog så gick träningen bra ändå.Jag går på sisu.Idag fick jag ett paket i min brevlåda.Ett stort paket som gladde mig något så otroligt.TACK! fina,fina Lena. Stor kram till dig. Jag vet att jag inte skulle öppna det idag men jag kände att jag behövde det.Nyfiken som ett barn. 🙂

Jag hade en dålig start på dagen men resten blev bra. Nu kallar loppelådan.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar, sömn, träning, Vänner. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Sömnbrist

  1. Tesstamente skriver:

    Åh, vad jobbigt!! Har du prövat luftfuktare? Det hjälper nämligen mig:-)

  2. Carola skriver:

    Sömnbrist kan göra en tokig, hoppas du snart sover bättre.
    Paket! Varför? födelsedag snart?? Är det 25 årsdag på G? 🙂
    Kram kram

  3. Lena skriver:

    Nu vet jag i allafall vart jag inte ska gömma mina julklappar. Då siter väl en liten söt Anne nyfiket och öppnar dom 😀
    Alltid kul att överraska folk som sagt, en av mina stora passioner 🙂

    Love!

  4. Cia skriver:

    Hmmm har maken tänkt på att han kan kolla upp det där. En kompis till mig sover med snarkmask vilket ger både honom och sambon nattsömn.

  5. Susanne skriver:

    Jobbigt när man inte får sova. Testat öronproppar?
    Jag hoppas du har rätt ang. imorgon. 😉 Japp det är Akademiska som gäller. Vill åka dit NU. 😛
    Ha en bra dag gumman! 🙂

  6. Lotta skriver:

    usch va jobbigt med sömnen, hoppa sde blir bättre!!
    nu ser man bilderna i mitt inlägg igen, var nåt vajsing med photobucket under dan.
    kramkram

Kommentera

