Härlig helg.

Sitter här en stund och borde duscha.Jag luktar inte gott . Har tagit en powerwalk på morgonen,städat husvagnen och boat i den. Innan jag satte mig här låg jag tio minuter på min sprillans nya spikmatta.Väldigt speciell känsla vill jag lova.Jag ser perforerad ut.Jag fick den av min dotter med familj och mina svärföräldrar i födelsedags present.

Jag fick även ett snö halsband,pengar,blommor och cult ljusstakar.Av maken fick jag ett par skor.Jag hade tittat ut ett par som jag sedan bytte i fredags och nu vill jag inte ha dessa heller. Jag byter då det tredje paret skor.Jag kan inte bestämma mig för vad jag vill ha.

Igår sen! Igår åkte jag och två kollegor på invigningen av M/S Baltic Queen.SiljaTallinks nya flaggskepp. Vi kryssade runt i Stockholm i tre timmar. Fri mat ock dryck dvs vin och champagne. Hela båten var full av kändisar så jag hade fullt upp med att titta mig omkring.Vi gjorde även en rundvandring för att kunna berätta för kunderna vad det är vi säljer.Vi hade hur trevligt som helst.

Innan vi for hem till landet åkte vi in till centrala stan för att ena kollegan skulle växla pengar.Överallt i stockholm satt det folk på restauranger och serveringar,utomhus. Och vi ,vi skulle till Gimo *suckar djupt*.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Härlig helg.

  1. Jumo skriver:

    Men i Gimo har nu ju Sandvik och hmmmmmmm? Hmmmmmmmm? vattentornet….eller nåt… 🙂

    // J

  2. Jumo skriver:

    Men i Gimo har ni ju Sandvik och hmmmmmmm? Hmmmmmmmm? vattentornet….eller nåt… 🙂

    // J

  3. Cicci skriver:

    Du glömde ju Roma……….:-)

  4. CIa skriver:

    Hmm jag har varit lite sugen på den där spikmattan, men är rädd att jag skulle vara alldeles blå av den.

  5. Susanne skriver:

    Kul med invigning och kändisspaning. 🙂
    De där spikmattorna verkar onekligen populära. Är dom bra?

    Jodå, jag mår bra. Trött och ont men det är skit samma just nu. Längtar. Rejält otålig emellanåt men jag har ju trots allt inte passerat BF-datumet än… Känns som när man var liten och väntade på julafton fast 100 gånger värre. Å så vet man ju inte ens när julafton kommer. 😛

    KramKram!

Kommentera

