Frånvarande men närvarande

Så känner jag mig lite just nu.Har haft en helt underbar helg på Rullis.Tyvärr så lyckades kroppen fixa ett ryggskott så nu är jag lite skadad. Sprang i skogen och det gick så otroligt bra.Sprang endes stranden hem och tog i för kung och Kekkonen.Kom hem,satte mig med frukosten och det klickade till i korsryggen.Det känns liiiiite som om kroppen inte vill det jag vill.

Idag bör jag väl boka tid till min vän naprapaten.Jag brukar göra ett besök per år men nu blir det, det andra på kort tid.Spikmattan och Zon ligger på plus här hemma just nu.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Frånvarande men närvarande

  1. Cia skriver:

    Usch stackare. Peppar peppar men något ryggskott har jag aldrig fått till. Har nog med problem… Själv har jag cyklat som en galning i helgen, så det känns i både vader och lår… Men aldrig trodde jag att jag skulle roas av/lockas av/övertalas till någon form av motion.

  2. gottablandat skriver:

    stackare!! här kommer ett gäng kramar från mig!!!

  3. Lillo skriver:

    Men stackars dig! Nästa gång får du välja antingen kung eller Kekkonen, att ta i för båda ger ryggskott uppenbarligen. Krya på sig Annelainen, halihali!

Kommentera

