Förbannade rygg

Nu har jag återigen gjort ett naprapat besök.Har blivit vriden,bänd och knådad. Jag får inte träna på några dar vilket innebär att jag missar sista afropasset *gråter floder här*. Hur som helst så är det ju viktigast att jag slipper eländet i rygg & höfter.Det ä rinte bra att vara över rörlig.

Inatt har Elias sovit hos oss.Popcorns mys och sagoläsning.Han pratar oavbrutet och fantiserar.Han är snart 8 år så jag får inte hålla honom i handen längre. Mormors Groda!! Men när vi är här hemma så kryper han upp i mitt knä,han vill bli kliad på ryggen och han njuter av att få vara lite liten.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i afro, Barnbarn, kärlek, Livet, Lycka. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Förbannade rygg

  1. gottablandat skriver:

    ååååh så mysigt det låter med din lilla groda!! sötnosen!

  2. Finna skriver:

    Aj aj, inte bra med ryggen, hoppas den snart blir bättre!! T är oxå snart 8 år, men än så länge får jag hålla handen. Det är väl bara en tidsfråga iofs. KRAM!!

  3. Cia skriver:

    Fy vad trist att ryggen bråkar. Jag har inga ”grodor” men är väldigt glad i luddskallarna.

  4. Lena skriver:

    Du får väl sitta med som åskådare sista gången då 😉
    Jag är med över rörlig, men har inte haft några direkta problem med det ännu.

    Nu får du ha en skön helg och vla upp dig!
    Kramas

  5. soffiepropp skriver:

    fin blog du har,

  6. Ingela skriver:

    hejsan
    varit hit och hälsat på.
    Hoppas du känner dig bättre i ryggen nu.
    jag ska ha yogapass nästa vecka och det ska bli riktigt roligt nu när min rygg är bättre igen.
    Kram!

  7. Marion skriver:

    Hur är det m ryggen?
    Pössssss

Kommentera

