Mailadress byte

Jag kommer att byta mailadress inom några dagar.Vill ni ha den nya så hör av er.Nu skickar någon in så otroligt mycket spam så jag orkar knappt öppna gamla mailadressen.Sorgligt men sant.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Mailadress byte

  1. Carola skriver:

    Jag vill ha den om jag får.
    Jobbigt när det rasar in spam.
    KRAM KRAM

  2. gottablandat skriver:

    Noterar 🙂
    kram!

  3. gottablandat skriver:

    alltså vad jag menar är att jag såklart vill ha den nya cokså 🙂

  4. Cia skriver:

    Ja puhh, jag vart nästan galen tidigare tills vi drog upp SPAMskyddet på max. Nu är det väldigt lite som ramlar in och det hamnar i SPAMkorgen direkt. Så kan jag kolla om det slunkit ner något som inte ska ligga där.

    Jag fick väl en 400-500 Spam om dagen tidigare. Hua

  5. Anna skriver:

    Usch vad trist! Va kul att du tittade in, och tack för de vänliga orden 🙂

  6. Lillo skriver:

    Ja jag vill ha din nya om jag får 🙂

Kommentera

