Måndag igen

Helgen har varit underbar då ledigheten kändes lång.Vi for till Rullis i onsdags och har bara slappat. Tyvärr var vi sjuka båda två men vi gjorde det bästa av situationen.Vi gjorde ingenting 🙂 Båda har haft ont som f_n i magen.För mig är det svårt att säga om det är mitt vanliga eller nåt annat.Robban i sin tur drabbades även av feber.

I lördags var Lina och killarna över.De badade? Det var hela 14,5 grader i vattnet. Själv agerade jag fotograf från stranden. Jag känner fortfarande att jag som inte har någon riktig skrivlust här i bloggen.Kanske återkommer den så småningom.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Barnbarn, Dagar, Familjen, Livet, Mannen. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Måndag igen

  1. gottablandat skriver:

    visst e de skönt med helger da man inte gör nat.. bara tar dagarna som de kommer. hua 14,5 grader, da hade jag inte ens stickt ner lilltån.
    Hoppas skrivlusten kommer tillbaka gumman coh att sommar sol och ledighet framöver kan få magonten att försvinna!

  2. Cia skriver:

    Skriver gör man när man vill …blogga är inget måste. I alla fall så länge du inte är anställd för att göra det!

    Själv har jag väldigt ont i kroppen för jag har cyklat, Mellan skulderbladen bland annat och i nacken… Är det inte benen man ska ha ont i?

  3. Susanne skriver:

    Låter mysigt men trist att ni inte mått bra.
    bada i 14,5 grader??? Brr.. Jag förstår att du stannade på stranden. 😉
    KRAM!

  4. Marion skriver:

    Hoppas att ni mår bättre nu då…. Bada i 14, 5 …nja. Efter en massa bastubad då annars brrrrr.
    P o k

  5. Mischy/Eva skriver:

    Det där blir nog super najs när det är klart. Dumma mage tycker så synd om dig. Med mammas rusningar till muggen i veckor nu kan jag fatta hur jobbigt det är när magen jävlas.

    Kram i solen.

Kommentera

