Vuxet

Att rösta. Jag röstade igår och kände mig så duktig och vuxen .Plötslig insåg jag, att det är jag ju. Dessutom blev jag inlåst på Apoteket.Det blev strömavbrott och dörren gick i lås.Ingen kom in och ingen gick ut. Mobilen låg i bilen.Vi var 4 personer på en liten yta.Som tur är så gick bakdörren att öppna så jag kom hem till middagen.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Vuxet

  1. Carola skriver:

    Vill till att man inte får panik i ett sådant läge.
    Ska ni till Rullis idag?
    Kram kram

  2. Susanne skriver:

    Själv har jag slarvat bort mitt röstkort och känner mig INTE vuxen. 😛

  3. Josefina skriver:

    Huu för att bli inlåst!! PS. Har bytt bloggadress. Kram!

  4. Maria skriver:

    Hihi lät kul det där med Apoteket fast inte. Hade det varit jag hade jag fåt panik!! Klaustro,,,,
    Puss…Ska vi ses snart?! En dag i Uppsala vore ju underbart eller ska ni till huvudstaden nåt?!

  5. gottablandat skriver:

    nej men fy för att bli inlåst så där.. tur du inte var själv iaf.
    ja visst känbdes det vuxet att rösta… kan inte ens minnas när jag gjorde det sist… blev inte så mkt av den varan när vi bodde utomlands..

Kommentera

