Tröttmössa med fredags glädje

Jag är väldigt trött i kroppen och huvudet just nu.Igår satt jag i soffan och funderade på om jag skulle ta en tuppis eller jogga.Jag joggade.Min man skakade på huvudet.Sedan surfade jag runt efter ett billigt boende alternativ i Helsingborg.Vi är inne på att åka hoj ner.Vi tar även en sväng via Göteborg.En vecka på hojen.Det innebär att i helgen så ska vi köpa regnställ och rejäla boots.När vi åker beror lite på vädret och humöret. Den stora frågan är ska vi tälta alternativt hotell eller vandrarhem?Tältet tar en enorm plats på hojen  men det är billigt.

Denna helg ska gå i vilans tecken.Böcker,god mat och sömn.Ingen träning ,inga krav.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar, träning. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Tröttmössa med fredags glädje

  1. Mia skriver:

    hello anne
    ang din fråga hos mig – jag är bekväm av mig och tält är för mig det ABSOLUT sista alternativet. jag vill ha en skön säg att ligga i.

    när jag semestrat i sverige så har vi bokat stugor mest, i skottland och irland finns det ju bed and breakfeast överallt så där kan man spontant stanna. här där jag bor finns inget sånt men finns den möjligheten dit ni ska så är nog det ett bra alternativ. är ni bara två personer så är det enklare. vi har många ggr varit 10-15 pers och då är det ju typ omöjligt att komma spontant…

    good luck

  2. Susanne skriver:

    Härligt med hojsemester. Under min korta karriär som spätta somnade jag jämt på bönpallen. Ett under att jag aldrig flög av. 😛
    Ha en mysig helg utan måsten!
    Kraam!

  3. Cia skriver:

    F1 hotell är ruskigt billigt Finns ett i GBG.
    Tycker ni ska köra B&B och vandrarhem ner. Det är trist att alldrig få torka upp om det regnar mycket.

  4. ballonsaft skriver:

    Å vad mysigt det låter med hojsemester! Men en sak jag inte fattar är att folk som åker sådär långt inte får ont i rumpan?! Jag klarar mej knappt till Nynäs innan mitt aschle protesterar! Hoppas ni får kanonväder hela vägen och slipper regn och rusk!
    Kram på dej gullfia!

Kommentera

