Själsligt trött

Jag känner mig trött och ledsen ända inifrån på något vis.Försöker tänka positiva tankar men snubblar på vägen. Bara två dagar kvar till midsommar firandet som sker i goda vänners lag vilket ska pigga upp.

Igår var grabbarna grus här.De ger massor av positiva energier.Oftast hinner de bara innanför dörren och slänger av sig skorna sedan kommer frågorna: Mormor!! Har du nåt gott att äta? Har du glass?Har du godis?Har du tuggummi? Har jag inte något av detta kommer frågan har du mackor då? Killarna vet att vi oftast endast har hårt bröd hemma men igår hade jag köpt limpa (Skogaholms) även maken log av glädje när jag la en sådan brödbit i kundvagnen.

Det slutade med att jag hade 3 underbaringar i soffan som moffade in limpmackor med jordgubbssylt.Det mina vänner är sådant man får gör hos mormor och morfar.De åt 3 mackor i var.De hade ätit middag precis innan de kom.Syltmackor kan man om man har tur få äta ibland 🙂

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Barnbarn, Dagar. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Själsligt trött

  1. Carola skriver:

    Träffa barnbarn är det bästa sättet att få massor med positiv energi på ♥
    Hoppas du känner dig piggare snart igen och får det bra till midsommar, skratta mycket och ofta, det är också viktigt ♥
    Kram ♥

  2. gottablandat skriver:

    vad myyyysigt med limpätande i soffan hos mormor och morfar!! ha en riktigt bra midsommarhelg gumman!!

  3. Mischy/Eva skriver:

    Ha en riktigt fin midsommar.
    Nu ska jag festa om med familjen.

    Kram Eva

  4. Mia skriver:

    Hoppas du haft en fin midsommar och att missmodet lättat!

    Kram!

Kommentera

