Födelsedags firande imorgon.

Imorgon fyller min man hela 40 år. Jag har ordnat en överraskning åt honom så  jag kan tyvärr inte skriva något här.Han vet att han bör packa en väska för övernattning och snygga kläder samt badkläder.Resten får han veta  imöra. 🙂

Själv är jag nyfärgad i håret.Blev bjuden på god sallad och fick håret fixat hos dotra igår. skrattade gott när jag fick höra att Melker fått nya tuschpennor och målat snorren lila prickig. Lina upptäckte det när hon skulle byta blöja. Ja, var ska man måla om inte på snoppen med nya pennorna 🙂

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Födelsedags firande imorgon.

  1. Carola skriver:

    Grattis till maken i förskott, ni ha det så kul.
    Kram ♥

  2. Cia skriver:

    Haha jag vill också ha nya pennor, undrar vart jag ska måla!

    Vi får väl veta sen vad maken fick?

  3. Marion skriver:

    Gratta R så mycket från mig och hoppas ni har det toppen!
    Puss

  4. Lena skriver:

    Ett stort Grattis i efterskott från mig!
    Hoppasni hade en bra dag!

    Bamsekramar

    P.s Är ni på G neråt i sommar??

Kommentera

