Back on track

Nu är vardagen här igen. Jag vill gärna vara ledig i 4 veckor till men tyvärr. Vi har ändå börjat kika på en resa till ett varmare land i september.Eventuellt en All inclusive där vi inte ska göra annat än pillra oss i naveln och lata oss.Semestern har varit bra. Bortglömd är regnet,hjälmfrillan och stressen i blörjan.Jag har svårt att varva ner den första veckan.

I söndags när jag sminkade mig för fösta gången på länge imponerades jag utav hur snygg jag kan vara :). Barnbarnet konstaterade att jag såg konstig ut när jag hade smink.Vi avslutade vår semester med att ha tre små killar på Rullis hela helgen.Vi barnvaktade och hade fantastisk tur med vädret.Det vi gjorde hela helgen var att bada,bada och bada.Vi åt frulle och gick till stranden,åt lunch och gick tillbaka till stranden för att sedan gå hem vid 15.30. Jag sticker inte under stol med att vi var rejält trötta i söndagskväll.

Nu tänker jag duscha efter en jogging runda som gick uselt. Tänk att det är så att det ibland bara är så trögt. Jag lovar att berätta om vår resa på hoj,178 mil!! Till Göteborg och Helsingborg samt Landskrona och andra små orter i Skåne. Möten med fantastiska människor som var oerhört generösa.En enorm kram och ett stort Tack till Ingela,Lena och Joakim. En stor kram till Millan och Ola som korsade vår väg i Helsingborg. Robban vill nu byta hoj då han fick oerhört,hemskt ont i baken av denna sits. Nu kikar han på en ännu större och maffigare sak.Jag som länge tyckt att jag är lite cool i skinnställ kände mig rejält svettig och okammad efter 178 mil.Det var som att gå runt inlindad i gladpack.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar, kärlek, Mannen, Vänner, Vänskap. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Back on track

  1. Carola skriver:

    Härligt att du är tillbaka igen men förstår att du hellre haft semester ett tag till, hoppas ni hittar en bra resa ni kan sticka iväg på.
    Kram

  2. Susanne skriver:

    Härligt med en resa till ett varmt land att se fram emot. Vi har en Helsingforskryssning att se fram emot i sept. Alltid något. Man behöver något att längta till…
    Kram!

  3. Cia skriver:

    Jag klär mig gärna i skinnställ för att materialet är läckert, men avstår helst från att sitta på en hoj 😉

  4. Marion skriver:

    Jag tycker det låter fantastiskt att åka motorcykel så långt! Speciellt med sin darling!
    Vi ses snart va?!
    Puss

  5. GBG Ingela skriver:

    Ähh… du behöver ju inte tacka… det var väl inget..
    Ni är så varmt välkomna tillbaka.. förstår inte varför det skulle behöva gå så många år innan vi sågs i verkligheten.. å andra sidan, nu när man fått mersmak på Herr och fru Björklund, vill man ju genast ha mer.. 🙂
    Kom snart igen.. spelar väl ingen roll om ni åker i snöstorm.. *S*
    Puss och kram till er båda ❤

Kommentera

