En veckas jobb

Har snart avverkats. Jag är inte lika stressad som innan semester men det är lätt att glömma sina vilolöften.Vi surfar dagligen på sistaminuten resor som fortfarande kostar allt för mycket.

Idag har jag fått håret fixat. Utväxt färgad och lite toppar av klippta. I helgen ska jag på afro uppdatering och sedan är det tänkt att jag i september kör igång. I september ska jag även hjälpa min frissa med textning utav hemsida.Livet liksom bara rullar på.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till En veckas jobb

  1. Cia skriver:

    Ja hår fix ja… Jag vet fortfarande inte vem jag vågar anförtro det uppdraget till.

    Kollar ochså sista minuten, men när det närmar sig semesterveckan kommer jag antagligen skita i priset och bara åka.

  2. ballonsaft skriver:

    Ååå vad jag också är sugen på att åka på nån sista minuten! Men det blir någ inge av med det förrän eventuellt framåt våren.
    Hoppas ni hittar nåt!
    Kram på dej hjärtat!

  3. Marion skriver:

    jag var så jäkla toknervös när jag skulle köra kids aerobics. och för nervös att jag backade ur att leda vanlig aerobics. men du klarar det!! jag vet det! och det är ju jobbigare att instruera, göra perfekt och prata samtidigt men du kommer in i det!
    Pöss

Kommentera

