Slut men Glad

Jag grejade det som ingenting.Undrar varför jag var så orolig? Jag var livrädd i början men tappade rädslan snabbt. Jag hade 19 personer framför mig som kämpade på och försökte göra precis så som jag gjorde 🙂 . Jag är verkligen så himla stolt och glad idag.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Slut men Glad

  1. Carola skriver:

    Klart du ska vara extra stolt och rak i ryggen idag,
    är helt övertygad över att dom som fick dansa afro med dig är nöjda och glada även dom idag.

    Kram kram

  2. Cia skriver:

    Ohhh vad roligt… Hoppas du får ännu fler framför dig nästa gång 😉

  3. Lillebror skriver:

    Klart att du ska vara stolt 🙂 jag vet att du kan massor mer bara du vågar!! Du har ju finskt ädelt blod i dig.. //J

  4. Lena skriver:

    Härligt att det gick bra. Nu kommer resten av passen att gå som räls 🙂

    Kramen

Kommentera

