Suckar av lättnad.

Mamsens ena öga har klarat sig.Det högra är helt ok men det vänstra vet de inte hur det blir med.Hon får aldrig synen helt tillbaka på det men man klarar sig bra med ett öga.Det har jag gjort hela mitt liv. Nu har vi andats ut lite.Alla är som slagsopor.Imorgon far jag in och hälsar på med en kasse full av beställningar. Nu blir hon kvar ett tag på grund av skyhögt blodtryck.

Idag har jag hämtat in positiva energier från grabbarna grus.Lina bjöd på fika.Jag ringde och bokade :).När vi fikat satte sig Elias med läxorna.Han skulle lära sig skriva bokstaven C stora C ordentligt och rita dit en bild som börjar på C.Han sitter och funderar och vi ljudar Ccccccccc…Cccccc som i? Då kommer lillebror Elliot 5 år farandes ljudandes på SSSSsssss och skriker ” SNIPPA ”. Behöver jag säga att jag tokbröt ihop.Det gjorde även Elias och Lina försökte få mig att skärpa mig. Jag tycker det var tokroligt. ;). Lina skrattade gott hon med.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Barnbarn, Dagar. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Suckar av lättnad.

  1. Susanne skriver:

    Åh vad skönt att ögat klarade sig!

  2. Cia skriver:

    Cnippa… Jo det skulle nog få en del lingvister att höja på ögonbrynen….

Kommentera

