Enkla små ting

Kan vara till glädje för en människa. Som att få sova till 09.30 eller att ta med mamma till Coop och handla. Jag vaknade verkligen inte förrän 09.30.Hörde hur regnet slog mot rutan imorse och drog täcket över huvudet.Tänkte bara att ,NEJ! Somnade om och vaknade,drog mig, somnade om och klev nöjd upp när halva dagen gått. Efter det tränades lite nya afro steg in och jag avslutade allt med några solhälsningar.

När jag fräschat till mig for vi till grannorten och handlade lite föda. Mamma lullade med och vi inhandlade 5 kanelbullar för 25:-. Mamsen bjöds på fika.Jag vägrade baka idag. När maken och jag intagit en god middag så skulle Molte med matte i släptåg på dejt med bästa Molly med matte Anette. Anette & Molly är 2 tjejer man inte kan låta bli att tycka om. Jag blir alltid jätte glad över att ses och det kan jag även garantera att Moltas blir.En del människor är skönt okomplicerade och det är Anette. Tack, för att vi får ha er som vänner.

moltas_fastmo

Ikväll har jag kollat på Ensam mamma söker (Konstigt koncep), smsat med min lillasyster Emma och nu väntar endast sängen som är renbäddad på att jag ska kravla mig ner i den.Ute blåser det isbjörnar,det är mörkt och vi har tänt ljus.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i afro, Dagar, Djuren, Livet. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Enkla små ting

  1. Cia skriver:

    Ohhh berne sennen en av mina två absoluta favoritraser…

  2. Josefina skriver:

    Jag håller med, det är oftast det lilla, enkla som ger mest glädje och lycka. Fiiin vovve! ❤

Kommentera

