Om ett år

Kommer förskräckringskassan att sparka mig i rövva. Då går min sjukersättningstid ut. Jag tänker inte redan idag vara orolig för hur mitt liv då ska bli utan fokusera på vad jag VILL?  Tänk vad spännande! kanske kommer jag glida in på en helt ny bana. Det enda jag vet är att jag inte håller för ett heltidsarbete. Hittar jag bara ett på 75% så tror jag det kan gå. Tips på bra jobb någon? =)

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Om ett år

  1. Cia skriver:

    Min sambo M får rövsparken vid årsskiftet…
    Han är anställd av mig till 25% men klarar kanske att jobba 10% Men frisk är han enligt Moderaterna redan vid årsskiftet…

    Jag blir så förbannad.

  2. Finna skriver:

    Spännande, hoppas att du hittar nåt kul! Svårt att föreslå nåt bara sådär… KRAM och ha en skön helg!!

Kommentera

