Många frågor

Hopar sig i mitt huvud just nu. Tankarna vandrar mellan oro och funderingar kring relationer.Relationer mellan vänner bland annat. Många gånger vet jag att vi kvinnor har väldigt konstigt sätt mot varandra.Inte alla men en del. Jag tror män är rakare och inte så analyserande när det kommer till vänskap.Inget onödigt tjafs där inte.

Att min man just nu står ut med mig är härligt.Jag har en härlig man.Han vet att jag åker berg och dalbana i livet och han finns där som mitt tysta stöd. Idag skiner solen lite grann både ute och inne:). Jag ska ta en Afro genomgång och en prommis med Moltas som nu även fått ögoninflammation.

Äldsta barnbarnet i sin tur är jätteglad över att även mormor=jag har fel på magen.Då har vi liksom lika :).Han har försäkrat sig om att även jag äter mediciner morgon och kväll.Vilket jag kom på att jag missat idag. Det är alltid skönare och lättare att inte vara ensam om någonting som är jobbigt.

Ett sista ord för dagen.Kika in på denna underbara webshop: http://mandeldesign.se/info/e-shop.asp  Varning!!! det kostar 😉

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i afro, Barnbarn, Familjen, hund, magen, Mannen, Shopping. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Många frågor

  1. Cia skriver:

    Nä Mandel är inget för stora tjejer. Blir bara deppad för att de inte har något som jag skulle gå i.

    Ja förresten så verkar din man ha samma funktion i ert förhållande som M när det gäller tröst…att liksom bara finnas där.

  2. lotta skriver:

    så underbart att du har en förstående man!!! stor kraaaaaaaam!

  3. Anders Jacobsson skriver:

    Man kan inte, ska inte vara på topp jämt! Bryt ihop och var miserabel o sen kom tillbaka! Nyttigt! Kram och grattis till din man!!

Kommentera

