Grov data abstinens

Min dator har lagt ner sitt arbete. Må den vila i frid men inte för länge. Jag vill ha den hel NU. Förmodligen är det grafikkortet som är trasigt. Om inte så får jag väl se mig om efter en ny dator. Jag vill ha en laptop.Jag trodde inte att jag skulle sakna mitt internetande så gravt som jag gör. Jag erkänner direkt. Jag är fast i cyber rymden.Jag är totalt beroende.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i abstinens, cyberrymd, Dagar, dator. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Grov data abstinens

  1. Annah skriver:

    jag är också beroende… farligt…

  2. Millan skriver:

    Same here..

    Kram på dig!

  3. Cia skriver:

    Ja jag blir faktiskt depriomerad om jag inte har tillgång till nät. Sen behöver jag inte använda det men tillgång måste finnas.

    Här kan du med andra ord snacka om grovt störd person men smått psykologiska besvär. Och rejält beroende då det ger redig abstinens.

    *reser mig från stolen och säger*
    Hej jag heter Cia och jag är nätberoende…

Kommentera

