Si sådär ja.

Nu har jag instruerat tanter,kvinnor ,tjejor i 10 afropass. Idag var sista gången. Idag tyckte de att det var bästa gången. Jag är trött,nöjd,trött och glad men trött i hela kroppen. Jag har gett järnet.Tänk vad bra för skelettet. Mitt skelett behöver detta. Jag är bara bäst för mig.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i afro. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Si sådär ja.

  1. gottablandat skriver:

    vad häääärligt!!massa endorfiner som utlösts!!!!

  2. babybloggen skriver:

    Underbart!!

  3. Josefina skriver:

    Underbart. Tycker att du är otroligt modig och häftig som gör detta! Kram, ha en skön helg.

  4. Anders Jacobsson skriver:

    Utmärkt! Man ska vara rädd om lilla skelettet.
    Kramen

  5. Cia skriver:

    Kul och trist. Kul att du är så nöjd synd att det är över…Men du kanske planerar en fortsättning?

Kommentera

