Söndags mys

Låg till 10.00 idag. Åt en långsam och bra frukost.Bestämde mig för att softa idag.Moltas och jag har tatt en rejäl vända trots vädret.Min make som är bäst har gjort sushi åt sin hustru.Igår var han med mig i Uppsala och shoppade träningskläder.Han for tappert runt bland tights och sportbehåar och gav mig förslag på snygga plagg. Till slut började han dock svettas.Jag bjöd honom på fika på Waynes.

Jag köpte igår ett jogging ställ dvs jacka och byxa i tunt material som är vindtätt,träningsbyxor (nästan hel långa) supersköna ,sportbehå,linne och strumpor samt en t-shirt.Jag är supernöjd.När man tränar så pass mycket som jag gör så är det ett himla tvättande av just träningskläder.Jag sliter hårt på dem. Förr kund ejag ta en sliten tröja och ett par shorts och fara och träna.Idag vill jag vara fin även där.Framförallt ska det vara bekvämt.

Annars känns det som att det är oviktigt att uppdatera här.Jag vet knappt vad jag ska säga.livet är inte direkt spännande i mörkret i en liten by.Men jag mår bra. Om en stund kommer världens finaste Lina för att hämta en låda med sushi åt sig. Hon är den enda  i sin familj som äter nåt dylikt.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Söndags mys

  1. Lena skriver:

    Här hemma slits inga träningskläder i tvätten i allafall, bara arbetskläder 😉

    Hoppas du haft en mysig och lat söndag, precis som jag 🙂

    P & K ❤

  2. Cia skriver:

    Jag tycker uppdateringarna från den mörka hålan är både underhållande och spännande.

    Kan verkligen se din man tålmodigt lunkanes runt medan du provar.

    Snygga plagg bli r inte snygga på en rullta som mig. Men som du säger, de ska vara bekväma.

Kommentera

