Återkommer till små ting

Lycka kan vara att få massor av positiv feedback och glada tillrop för att jag har en härlig vuxen dotter.

Lycka kan också vara att maken gör sushi bara åt mig.

Lycka kan vara kanon bra musik på ett svettigt Friskis pass.

Lycka kan vara ett otroligt bra samtal med en vän i telefonen.

Lycka kan vara regndroppar som krullar till håret.

Lycka kan vara nya träningskläder.

Lycka är när barnbarnet ler stort och konstaterar att jag är rufsig i håret en tidig morgon.

Lycka är när Moltas och Hilda kommer rusande mot mig efter en dag på jobbet.

Lycka är att jag orkar vara den jag är och har det jag har.

Lycka är att komma ihåg detta då och då.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar, Friskis & Svettis, Lycka, Mannen, musik. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Återkommer till små ting

  1. Cia skriver:

    Mmmm det där är nog bra att reflektera över ibland när det är jäkligt, mörk, trist, mulet… sa jag jäkligt?

  2. Anders Jacobsson skriver:

    Så superfint! O de skriver jag utan den gamla sedvanliga Anders Dagbok sarkasm. Vet du! JAg LÄNGTAR efter barnbarn. 🙂 Kram!

Kommentera

