Hemsk mardröm

Imorse vaknade jag av att jag grät.Hulkade riktigt. Maken lade tröstande en arm omkring mig och jag kröp ihop i hans famn och kände mig som Anne 5 år. Jag drömde att mina när och kära hade dött. Inte alla men många i någon fasansfull olycka. Och när jag berättade för maken i drömmen hur jag kände så upptäckte jag även att han varit otrogen. Han skulle lämna mig. Jag kände mig som den mest ensamma människan på jorden. Känslan höll i sig ett tag. Jag somnade om en stund och nu är jag på topp. Drömmar kan vara nog så mastiga.

Idag har jag även försökt att stå på spikmattan.Det mina vänner gör ont!!!

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar, Familjen, Mannen, sömn. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Hemsk mardröm

  1. gottablandat skriver:

    usch vilken läbbig dröm, men vilken undrebar make du har!!! kraaaaaaam

  2. Susanne skriver:

    Usch, såna där drömmar är hemska!! Då är det skönt att ha en tröstande famn att krypa in i.

  3. Cia skriver:

    Usch… Jag drömde att jag gick och skrev på ett utbytt kontrakt. Så kom jag hem till M och fick panik för vi hade inget hem längre… Det var underbart och vakna och inse att det bara var en dröm.

  4. GBG Ingela skriver:

    Robban e ju för go.. och du med för den delen..
    Skönt när man upptäcker att allt bara var en dröm.. eller hur ?
    Kramar i massor från BÄST-kusten !! 🙂

Kommentera

