Locket av

Idag var det någon som gluttade på mitt lock.Lyfte av det av huvudet och tog fram hela ljuset i mig.Idag sken solen.Det var minus 8 grader imorse och jag fick slå mig igenom isen på bilen.Jag fick inte ens med mig Molte i bilen då skuffluckan frysit fast.Men jag har gått med ett leende på läpparna hela dagen. Jag är verkligen tokberoende av ljuset. Och nu är det världens vackraste fullmåne.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Locket av

  1. Cia skriver:

    Mmm vet du att väldigt många lider av just fullmånen även om de verkligen är beroende av ljuset.

    Sååå härligt att läsa hur glad du är mellan raderna för lite sol. TYvärr satt jag instängd på kontoret som vanligt.

Kommentera

