Kaos

Råder i mitt hem.Det är verkligen anarki.Maken slipade väggarna i hallen igår och täckte för de öppningar där inga dörrar fanns samt stängde resten av dörrarna.Min klädkammare är idag full med damm,mina skor är dammiga  i och på.Allt i hela huset är täckt av slipdamm i beige färg.Jag hade mest lust att gråta.Istället skjutsade vi min mamma till sjukan. Kom hem sent igår och idag har maken rivit golv samt sett till att vi kan tapetsera imorgon eller på lördag. Jag hade inte tänkt julstäda men nu jävlar blir det stor städ som heter duga innan jul.

Cia! Jag har en liten aning om hur jag ska möblera.Det är sketa svårt då vi har 7 dörrar i hallen till olika rum.Inte mycket att orda om det :). Lite vackra tavlor,en låg byrå samt en stor spegel.

Vår weekend i Stora huvustaden var jättebra.Vi åt gott och njöt av god dryck . Upptäckte att det är hemskans dyrt att äta i gamla stan.Vi delade hotell med Idol gänget . Satt i samma bar på lördagkvällen och stötte ihop med Erik i frukost matsalen.Han är väldigt liten och tunn. Tonårsflickornas ögon glittrade kan jag lova. Jag tycker om att umgås med min man och detta var vår julklapp till varandra.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Kaos

  1. Finna skriver:

    Tack snälla söta för julkortet – blev jätteglad! ❤

    Mysigt ni verkade ha det i storstan, och kul att träffa på Idolgänget!

    Kram och ha en skön helg!! Städa inte för mycket bara. 😉

  2. Daniel skriver:

    Låter som en härlig helg, de förtjänade i!

    Å se en skymt av Erik var ju en fin avslutning! 🙂

  3. Cia skriver:

    Ledsen att jag ramlar in så sent…Men kan tala om att det händer en massa jobbigt i mitt liv just nu som jag inte kan blogga om. Arbetsrelaterat.

    Jag gissar att du redan löst möbleringen,,,o ch nu hoppas jag istället på bildbevis 😉

  4. Maria skriver:

    Tänk vilken bra julklapp!! Tror jag/vi ska ge en liknande till mig/oss!
    Vet du; shoppade för första gången på läääänge idag. Present kort på VILA från päronen och med 20% rabatt. Kanske kommer foton från jul…om jag har det då. Svart-grå stretchjeansleggings och en turkos tunika som säkert passar i sommar oxå och nu med stora smycken tror jag.
    Puss

  5. Josefina skriver:

    Hoppas att ni har julfin hall nu utan kaos! 😉 God jul och kram från mig! ❤

  6. Lillo skriver:

    Hyvää Joulua ja halihali!

Kommentera

