Lite eftertanke

Efter gårdagens inlägg måste jag få tillägga detta. Jag känner det inte som ett tvång när min mor är akut sjuk. Absolut inte! Jag vill finnas till för mina nära och kära när det verkligen behövs. Någon närmare förklaring orkar jag inte ge mig på i en öppen blogg. Vi har och har sedan många år haft en knepig relation min mor och jag. Jag är mamma åt min mamma.

Idag har jag varit till Apoteket röda näsan och skaffat lite färddricka till imöra. Vi har personalfest och ska på Norra Brunn i Stora Huvudstaden.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Mor. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lite eftertanke

  1. Cia skriver:

    Ähhh det är klart man älskar sin mamma och vill att hon ska må bra.

    Men just förhållanden mor-dotter ser ut att kunna knepa sig ibland.

    Jag har kännt igen mig och mamma när du skriver och det känns bra att veta att man inte är ensam med svårigheterna 😉

    Så för det säger jag tack och jag tror i alla fall att jag förstår dig.

  2. olle99 skriver:

    Hoppas att du får det så jävla skitkul ikväll!! Du kommer att vara snyggast i hela Stockholm i kväll!
    Och du är en fantastisk dotter; det är jag övertygad om!! Och att din mor är dig evigt tacksam fast hon kanske inte kan visa det.
    F ö kan jag tycka att det är lite förlösande att skriva utan lösen och att ändå knåpa ihop känslor och jobbiga grejer som alla kan läsa.
    Puss puss

Kommentera

