Fest = aj, aj igen

Jag hör i vanliga fall till dem såom partajar på detta vis. En alkohol,massa vatten,en alkohol ,massa vatten. Igår vete fan vad som hände men jag tror jag misslyckades lite med vattnet =). Det har endast gått 10 dagar av år2010 och jag har legat bakis 2 gånger redan? Så nu är den kvoten uppfylld för i år. Jag har heller ingen fest i antågande förrän i mars. Vi hade trevligt igår. Cicci och jag sjöng hela vägen in till Stockholm.Vi hade ingen cd på bussen. Vi sjöng även hela vägen hem. Vi avhandlade allt från Grååååååt inga tårar till snuskvisor och Stilla natt. Vi drack gott och maten på Norra Brunn var inte direkt en kulinarisk höjdare men det gick att äta. Vi fick välja på lax eller Wallenbergare. Varför gör de alltid laxen så tråkig?

För underhållningen stod bland annat Lennie Norman och Thomas Oredsson samt 2 yngre förmågor. Jag skrattade gott. Thomas Oredsson var helt klart bäst av dem alla. Bakom mig rygg mot rygg satt ett par män. En av dem skrattade högt och hade ett väldigt eget skratt. Till slut skrattade jag gott åt hans skratt. Han skrattade också när ingen annan gjorde det. Helt underbart.

Kl 02.00 var vi hemma på landet och maken som den ädle riddare han är kom och hämtade mig från jobbet. Idag har jag inte gjort ett dugg. Hasar fortfarande runt i en stor t-shirt,mjukisar och ser otroligt sexig ut :). Stora brallor,fårskinnstofflor och håret i en svans. Nu väntar en I en annan del av Köping.

Tack Stefan & Cicci för en trevlig fest!

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fest = aj, aj igen

  1. Cia skriver:

    Hahah jag är också en sån som skrattar på fel ställen om jag skrattar högt vilket är sällan (Jag skrattar mest inombords). Efter helgens film blev det bekräftat att jag gråter på fel ställen också, det tycks jag dock göra ofta och mycket 🙂 .

    Precis så där sexig ser jag ut jämt bara jag kliver innanför dörren. Då åker jobbkläderna av. I värsta fall blir det linne trosor och tofflo. Hua tur man inte ser sig själv så ofta, men stackar M får ju står ut 😉

  2. Finna skriver:

    Haha, sån outfit har jag just nu! 😀
    Kul med Norra brunn – länge sen jag var där. Trist att maten inte var nån höjdare!
    KRAM!!

Kommentera

