Slappar söndag i bästa stil

Vaknade relativt sent idag. slog upp mina blå vid 9 tiden. Har haft problem med magen i några dagar så igår missade jag till min stora sorg yogadagen. Bara för att jag inte for iväg gick jag med dåligt samvete hela förbenade dan. Egentligen är det till att ödsla onödig energi då jag skulle yogat för min skull och inget annat. I och för sig var det inget vidare väder att ge sig ut i med bil men nästa gång så ska jag bara vara med.

Idag har Moltas och jag pulsat i skogen på en härlig promenad i solenssken. Sedan har jag inte gjort något vettigt. Mailat lite,softat mycket och nu bör jag ta nästa Moltesväng. Ikea var vi till i förrgår och skulle hämta lådfronter som fattas. Tyvärr hade den inte kommit som utlovat så nu är vi lovade milersättning för den turen som blev onödig. Ikea står på listan även den kommande veckan. Vi ska investera i nytt porslin,nya kastruller till induktionshäll och lite annat smått & gott. Det är lätt att bränna pengar på den affären.

Pst! Kika lite HÄR . Där hittar ni lite mobilbilder från vinterprommisen.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i hund, kök, Livet, magen. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Slappar söndag i bästa stil

  1. Cia skriver:

    Jag lyckas inte bränna mycket på IKEA…De har aldrig det jag vill ha när jag kommer dit.
    Konstigt men så är det verkligen.

  2. Daniel skriver:

    Nu ska ni handla rubbet på ikea vetja!!!

Kommentera

